zondag 9 maart 2014

Welcome

Hi guys!
Welkom op onze blog, met hier onze eerste blogpost!

Wij zijn 2 zussen die de liefde voor mode, beauty en lifestyle delen.
Laten we ons eens even voorstellen!

ANAÏS
Instagram: @anaiesje
Twitter: @anaissaebuux
Tumblr: http://oddfrankie-feshun.tumblr.com/

Hallo allemaal,
Ik ben Anaïs Saebu. Ik ben 14 jaar en ik zit op Havo 3.

 Naast school vind ik het leuk om muziek te maken. Ik zing sinds dat ik 11 was. Daarvoor speelde ik viool (waar ik nu mee gestopt ben). Ik ben nu al een tijdje begonnen met gitaar spelen en heb daar ook al een keer mee opgetreden. Ik ben met muziek en cultuur opgegroeid. Je zou kunnen zeggen dat ik echt een culture kid ben :)


JIWA
Insta: @jeeepie
Twitter: @jeeepie
Tumblr: jeeepie.tumblr.com


Hee guys, ik ben Jiwa, op het moment 17 jaar en zit op atheneum 5. Wat kan ik nog meer over mij vertellen haha? Ten eerste hou ik ervan om mezelf te kleden naar de style die ik leuk vind. Ik zit dan ook 24/7 op Tumblr voor inspiratie. Niet dat ik alle modetrends klakkeloos volg, want er zijn dingen die ik helemaal niet leuk vind. Geef bijvoorbeeld de sneakerwedges, nee dat is echt niks voor mij. Op deze foto ben ik dressup aan het spelen met carnaval :) zo heb ik even last-minute een carnavals outfit bij elkaar geraapt.
Daarnaast vind ik het ook best leuk om met make-up te rommelen, allemaal dingen uitproberen, maar ik denk dat mijn zusje daar meer aandacht aan besteed.
Wat ik verder leuk vind is muziek, hip-hop, RnB, deep house, en ik hou er natuurlijk van om rondom mijn vrienden en familie zijn.

We willen samen deze blog beginnen om mensen te inspireren. Er zit vast wel een verschil in tussen de posts die Anaïs plaats en die ik plaats, hopelijk houden jullie van een beetje variatie.

Greeeetz,
Anaïs en Jiwa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen